Asszisztens munkatárs

Feladatok:

  • A vezetők munkájának támogatása (utazások, találkozók, megbeszélések szervezése, HR adminisztrációs dokumentumok naprakészen tartása); 
  • Információáramlás biztosítása a különböző osztályok között;
  • Szervezeten belüli és a kifelé irányuló információáramlás nyomon követése és naprakészen tartása; 
  • Külföldi utazások szervezése, kapcsolattartás külföldi partnerekkel;
  • Szakmai levelek, prezentációk előkészítése;
  • Részvétel programok, események előkészítésében, szervezésében;
  • Napi adminisztrációs feladatok ellátása (pl. iktatás);
  • Határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása;
  • Elemzések, statisztikák készítése;

Elvárások:

·      Felsőfokú végzettség 

·      Min. 2 év releváns szakmai tapasztalat  

·      Kommunikációképes angol nyelvtudás 

·      Kiváló kommunikációs és szociális készségek  

·      Önálló, strukturált munkavégzés 

·      Nagyfokú munkabírás 

·      Erős számítógépes ismeretek (Word, Excel, PPT)  

Amit kínálunk:

·       Sokszínű, szakmai kihívásokkal teli feladatok

·       Versenyképes jövedelem

·       Fiatalos, kreatív, lendületes csapat

·       Inspiráló környezet, egyedülálló szakmai tapasztalat

Munkavégzés helye:

Veszprém

Jelentkezésedet fényképes önéletrajzzal, valamint motivációs levéllel, benne a fizetési igény megjelölésével, az alábbi űrlap kitöltésén keresztül várjuk.

Állásjelentkezés

Hozzáférhetőség

Amennyiben nehézségekbe ütközik oldalunk böngészése során, válasszon az alábbi hozzáférhetőségi lehetőségeink közül!